Posts do fórum

Nayeem Ahmed
06 de jul. de 2022
In Fórum de educação
However, the rest of the Arab media does not use this narrative. London-based Asharq Al-Awsat, an offshore media sponsored by the Saudi royal family, cited the innocent deaths and injuries it planned to attack, as well as the words of repentance in prison in his later years : "Our hopes have not been fulfilled, Instead, it ended in an ugly end.”; Qatar’s royal-sponsored, London-based offshore media outlet Al-Araby Al-Jadeed similarly adopted a similar tone of reporting, adding more introspection in interviews in his later years "We were just college students, we thought we knew everything, we thought we were going to change the world. But we didn't actually realize that we were causing trouble for everyone." The Kuwaiti daily Al-Jarida did not mention the Shion letter's connection to the Palestinian liberation struggle in its entirety, instead calling him "the founder of the Japanese Red Army who spread terror in the 1970s" and briefly described his release from prison Scenes. In photo retouching service addition, whether it is "Daily", "Middle East" or "New Arab", they all follow the terms of Western media, calling the house of faith "Red Queen" (الملكة الحمراء), "Terrorist Empress" (إمبراطورة الإرهاب). The most extreme and dramatic contrast in presentation occurred between Al Jazeera, the Arab world's premier broadcaster, and Al-Ittihad, the Israeli Arabic-language media. The former is operated by Qatar. Although it briefly reported the news of Shigeshin’s release from prison on the English website, it did not mention anything on the Arabic website. The latest report on Shigeshin’s house was still in 2006 when he was sentenced to 20 years in prison; Unity, run by the Communist Party of Israel and headquartered in Haifa , praised the Japanese woman for her commitment to the cause of Palestine liberation under the headline "After 22 years in detention: Activist Shige believes the house embraces freedom and the Palestinian hijab." contribute. If the name of the media is erased, based on the intuitive judgment of the operating countries of both sides, there may be many people who mistakenly believe that the manuscript of Israel's "Unity" should be written by "Al Jazeera". 1
0
0
4
 

Nayeem Ahmed

Mais ações